Manel Rivesek, A Coruñako CEIP Sigüeiroko irakasleak, Teknologia Berriei buruz hitz egiten digu bideo honetan, eta horretaz aparte, hezkuntzan egin beharreko eraldaketak ere aipatzen ditu. Hona hemen irakasle honi egindako elkarrizketa.
ANALISIA:
Behin bideoa ikusi eta gero, esan dezakegu ados
gaudela irakasle honek esaten duenarekin, batez ere eskoletan praktikak egiten
egon eta gero.
Rives-ek esaten duen lehenengo gauza teknologia
berriak geneuzkan arazoak konpondu ez dituztela da, metodologia eta sistema
aldatu ez direlako, klasean tramankuluak sartu baizik. Honek gastu handia
ekarri du gainera, aspektu hauek aldatu ezean ez baitago inbertsiorik, gastua
baizik. Lehenik ongi jakin behar dugu nola aldatu nahi dugun eskola, teknologia
aldaketa horiek aurrera eramateko
Zer esan nahi du goian aipatutakoa? Teknologiek ez dutela irakaskuntza aldatu,
bazegoen irakaskuntza indartu baizik. Beraz ez da benetako aurrerapenik ez dela
egon esan daiteke.
Baina zer egin dezakegu beharrezkoak diren
aldaketak aurrera eramateko?
Lehenik eta behin irakasleok gara autokritika egin
beharko genukeena: zer nahi dugu? Eta noski, gauzak aldatzeko gogoa beharko
dugu, taldea teknologia berriei egokituz.
Ikasleak ere ez dira informazio hartzaile soilak izan behar, ideien
sortzaileak baizik. Laburbilduz, behin eta berriz gauza ezberdinak
probatu beharko lituzke, arriskatzearen kultura, alegia.
Testu liburuei dagokionez, aldekoa da Manel Diges, beti
ere ongi erabiliz gero, baina ez du uste digitalizatua ematea konponbidea
denik. Dinamikak aldatu beharko lirateke,sormena, talde lana eta ikasleen
arteko sinergiak bultzatuz.
Bideoaren analisiarekin bukatzeko, mugikortasunaren atala aipatzen du
irakasle honek. Berarentzat funtsezkoa da, etorkizuna baita. Honen bidez, eremu
formal eta informaleko jakintzak lortuko ditugu, eskolatik kanpo ere ikastea
alegia.
No hay comentarios:
Publicar un comentario