Oraingoan beste
egunean igotako artikuluaren egileari egindako elkarrizketa bat ekartzen
dizuegu. Ikertzaile honek proposatzen duena zera da: ezagutzak transmititzeko
forma eta metodo berriak sartzea hezkuntzan, hauek konbinatzea eta inguruarekin
lotzea, eta era berean beste testuinguru batzuetatik jasotako eta askotan alde
batera uzten diren konpetentzia eta trebetasunak ere kontuan hartzea.
Hona hemen aipatutako elkarrizketa:
GURE IRITZIA:
Argi dago elkarrizketa hau ikusitako artikulua baino errazagoa dela
ulertzeko. Dena den, artikuluan bezala, guri etorkizuneko irakasle bezala gehien
inporta zaiguna azkeneko partean esaten duena da; hau da, egiten dituen
iradokizunak.
Batetik, ordenagailuak klasetik ateratzearen ideia aipatzen du. Hori
paperean oso ondo geratzen da, baina praktikara eramatean arazo batekin
aurkitzen gara: ordenagailu horiek eskura dituzten ikasleak 10-12 urte
bitarteko umeak direla. Eta ume hauen %80a zailtasunak dituzte gauzak behar bezala
zaintzeko (beraien koadernoak nola dauden ikustearekin nahikoa da).
Bestetik, ikasleak ordenagailuekin ez ezik, bestelako teknologia batzuekin
(dispositibo mugikorrak edo sakelakoak, tablets delakoak...) ere lan egitea
gomendatzen du Cristobal Cobo Romanik. Gaur egun daukagun egoera
ekonomikoarekin, eta hezkuntzan egiten ari diren murrizketak ikusita, ez dakigu
oso eramangarria izango litzatekeen hainbeste balio duten teknologiak
erabiltzea eta mantentzea.
Bukatzeko, ikasleak klasetik atera, esperientzia profesionalak izan eta
arau eta parametro berrien aurka egin behar duela aipatzen du Romanik. Ideia
interesgarria da, baina agian Lehen Hezkuntzako ikasleekin egiteko arriskutsua.
Arrakasta handiagoa edukiko zuen DBHko edota Batxilergoko ikasleekin egingo
bazen.
Eta honekin jada bukatutzat emango dugu elkarrizketa honen
"analisia". Nahiz eta gure iritzian ikusi artikuluan eta
elkarrizketan esaten denarekin guztiz ados ez gaudela, horrek ez du esan nahi
interesgarriak ez direnik (elkarrizketa, behintzat, interesgarriagoa eta
eramangarriagoa iruditu zaigu).
No hay comentarios:
Publicar un comentario