lunes, 26 de marzo de 2012

IRAKASLEEI "ESKOLA 2.0" PROGRAMARI BURUZ EGINDAKO INKESTA

Kaixo!!

Blog honetan IKTak gora eta behera gabiltza etengabe: zer diren, nola erabiltzen diren, zeintzuk dira bere alde onak, zeintzuk bere alde txarrak... baina zer pentsatzen dute egungo irakasleak teknologia berri hauei buruz? Hori da oraingoan ikusiko duguna, horretarako "La  Laguna" Unibertsitateko Manuel Area Moreirak egindako inkesta bat erabiliko dugularik.



ONDORIOAK:

Hainbeste datu eta grafika ikusi ondoren, zer ondorio ateratzen dira? Goazen era eskematiko batean ikustera:

1. Irakasleek ideia ezberdinak dituzte TIC eta Eskola 2.0 programaren inguruan, bai Autonomi Erkidegoko Mailan eta baita etapa ezberdinen mailan ere.

2. Lehen Hezkuntzako irakasleak Eskola 2.o-rekiko balorazio hobeagoak dituzte (DBH-ko irakasleekin konparatuz).

3. Geletan teknologia asko badago ere, demanda handia dago oraindik.

* Puntu honetan beharrezkoa ikusten dugu zerbait aipatzea. Momentuz bloga oso berria den arren, Cristobal Cobo Romanik idatzitako artikuluan ikusi izan dugu teknologia asko izateak ez duela esan nahi hezkuntzan aurrerapenak egongo direnik. Teknologiak ONDO erabiltzen jakin behar dugu. Zertarako nahi ditugu ordenagailu pilo, arbela elektronikoa, “tableta” delakoak… irakasleak oraindik “Windows” bakarrik leiho asko direla pentsatzen badu? Gure ustez, hobe da pixkanaka hastea, eta behin ikasleak teknologia hauek erabiltzen dakitela ziurtatuta, orduan hasi ginateke gehiago demandatzen.  

4. Irakasleek ikuspegi positiboa daukate IKT-ek ikasleengan duten eraginarekiko.

5. Testu liburua eta arbela tradizionala oraindik asko erabilienak dira.

6. Ikastegiaren IKT koordinatzailearen irudia garrantzitsua dela pentsatzen da.

7. Irasleen prestakuntza egokia dela pentsatzen badute ere, informazio gehiago eskatzen dute.

8. Eskola 2.0-ren helburu eta ezaugarriei buruz informazio gehiago behar dela esaten dute.


No hay comentarios:

Publicar un comentario