Kaixo!!
Blog honetan IKTak gora eta behera gabiltza etengabe: zer
diren, nola erabiltzen diren, zeintzuk dira bere alde onak, zeintzuk bere alde
txarrak... baina zer pentsatzen dute egungo irakasleak teknologia berri hauei
buruz? Hori da oraingoan ikusiko duguna, horretarako "La Laguna" Unibertsitateko Manuel Area Moreirak
egindako inkesta bat erabiliko dugularik.
ONDORIOAK:
Hainbeste datu eta grafika ikusi ondoren, zer ondorio
ateratzen dira? Goazen era eskematiko batean ikustera:
1. Irakasleek ideia ezberdinak dituzte TIC eta Eskola 2.0
programaren inguruan, bai Autonomi Erkidegoko Mailan eta baita etapa ezberdinen
mailan ere.
2. Lehen Hezkuntzako irakasleak Eskola 2.o-rekiko
balorazio hobeagoak dituzte (DBH-ko irakasleekin konparatuz).
3. Geletan teknologia asko badago ere, demanda handia
dago oraindik.
*
Puntu honetan beharrezkoa ikusten dugu zerbait aipatzea. Momentuz bloga oso
berria den arren, Cristobal Cobo Romanik idatzitako artikuluan ikusi izan dugu
teknologia asko izateak ez duela esan nahi hezkuntzan aurrerapenak egongo
direnik. Teknologiak ONDO erabiltzen jakin behar dugu. Zertarako nahi ditugu
ordenagailu pilo, arbela elektronikoa, “tableta” delakoak… irakasleak oraindik
“Windows” bakarrik leiho asko direla pentsatzen badu? Gure ustez, hobe da
pixkanaka hastea, eta behin ikasleak teknologia hauek erabiltzen dakitela
ziurtatuta, orduan hasi ginateke gehiago demandatzen.
4.
Irakasleek ikuspegi positiboa daukate IKT-ek ikasleengan duten eraginarekiko.
5.
Testu liburua eta arbela tradizionala oraindik asko erabilienak dira.
6.
Ikastegiaren IKT koordinatzailearen irudia garrantzitsua dela pentsatzen da.
7. Irasleen
prestakuntza egokia dela pentsatzen badute ere, informazio gehiago eskatzen
dute.
8.
Eskola 2.0-ren helburu eta ezaugarriei buruz informazio gehiago behar dela
esaten dute.
No hay comentarios:
Publicar un comentario