domingo, 20 de mayo de 2012

LEHEN HEZKUNTZAKO IKASLEEKIN Scratch-en BITARTEZ EGITEKO JARDUERA BATEN PROPOSAMENA

Kaixo berriro! 

 Azken argitalpenetan Scratch programarekin ibili izan gara, pixkat azaltzen zer den eta zertarako erabili daitekeen, eta baita ariketa sinple bat egiten. Baina nola lagundu diezaguke programa hau lehen hezkuntzako klase batean? Ze nolako ariketak egin ditzakegu? 

 Egia esan, Scratch programari buruz dakidana oso gutxi da; beraz ariketa sinplea izango da, nire kasuan. 

Matematika klasean erabiltzeko jolasa izango litzateke, batuketak, kenketak, biderketak eta zatiketak lantzeko modukoa. Oinarria laberinto bat izango litzateke, non irteera aurkitzeko eragiketak ondo egin beharko litzatekeen. Adibidez, pertsonaia hasierako puntutik abiatu eta lehenengo bide-gurutzera heltzerakoan, eragiketa batekin aurkituko litzateke. Bide egokitik joateko emaitza asmatu beharko luke. Eta horrela bide gurutze bakoitzean eragiketa mota ezberdinak ipiniz. 

 Gauza bera egin daiteke, adibidez, Txanelako gai bati buruzko galdera eta erantzunekin. Modu horretan ikasleek teoria modu ezberdin eta dinamikoago batean ikasiko lukete. 

 Hona hemen lehenengo ariketaren adibide bat, SCRATCH programarekin egina.



Scratch Project

No hay comentarios:

Publicar un comentario